عاشق داره میره...


♥♥♥♥ عشق پائیزی ♥♥♥♥

این وبلاگ برای همه عاشق ها است...

عاشق داره میره...

سلام...

امروز من و عاشق یه جورایی آخرین روزی هست که باهم هستیم چون عاشق داره میره خدمت مقدس سربازی...اونم شهر کرمان...هنوز نرفته دلم خیلی گرفته و براش تنگ شده...

عاشق هم ناراحته اینو میشه از لرزش صداش فهمید چون نمیخواد من بیشتر از این ناراحت بشم..ناراحتیش رو پنهان میکنه...

دوستان من،دعا کنید عاشق زودتر خدمتش تموم بشه و من و عاشق در کنار هم باشیم...

 



نظرات شما عزیزان:

armin
ساعت22:11---22 اسفند 1390
سیلام عجب وبلاگ جالبی داری ازش خوشم اومد به منم سر بزن نظر یادت نرهااااااااااااا
wWw.ArmIN.lOxBlOg.cOm


kimia
ساعت13:11---22 اسفند 1390
hi webetun kheili zibast mamnoon misham be webe manam biain

HATE
ساعت15:11---20 اسفند 1390
سلام!
امیدوارم زودتری خدمتش تموم بشه و باز با هم باشید!
خیلی باحالید!
امیدوارم همیشه با هم و خوش حالو سر حال زندگی کنید!
بازم به من سر بزنید!
نظرتونم راجب آهنگای عشقم!
**مجید خراطها** بگید!!
بابای


fateme
ساعت12:32---20 اسفند 1390
عاشق؟؟؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:19 توسط عاشق و معشوق| |


Power By: LoxBlog.Com